Bådoptagning:

Lørdag den 18. oktober fra kl. 7.30 tages de kølbåde, der har meldt sig til og betalt, op af vandet.
Prisen er 600 kr. inkl. moms. Beløbet betales via Klubmodul.
Fristen for tilmelding og betaling er mandag 6. oktober 2025.
Inden din båd tages op af vandet, skal masten være taget af og motoren afmonteret.
Er du forhindret i at deltage i optagningen af din egen båd, så kontakt andre kølbådsejere eller klubsekretær: Poul Ammentorp eller Båd søsætning / optagning: John Mynderup. (Se links til kontakt nederst i denne besked.)
Kølbådsejere er kendt for at hjælpe hinanden med at tage master ned m.v. - så bare spørg om hjælp.
Listen over de kølbåde, der skal op denne dag bliver udsendt på mail senest d. 8. oktober. Hver båd vil få tildelt et pladsnummer som samtidig er rækkefølgen., og der vil også være et ca. tidspunkt, men kom i god tid, da vi ved søsætning oplevede at det gik hurtigere end forventet.
Senest fredag den 17. oktober skal de første 10 have fundet stativ frem og placeret det på den anviste plads, så vi kan komme igang med bådoptagningen fra kl. 7:30.
Står der en jolle eller trailer på den plads, du har fået anvist, så må du hjælpe med at få den flyttet til et sted det kan stå midlertidigt.
Vi bliver nødt til at rokere lidt rundt, da vi skal have plads på bådpladsen til joller og kølbåde, som ikke har andre muligheder for vinteropbevarring.
Husk i god tid at se efter om dit stativ er i orden, så du kan nå at fikse det. Der bliver ikke anbragt både på ustabile stativer.
Det er vigtigt, at hver båd har et tydeligt navn, der kan ses på afstand. Det letter arbejdet for dem, der sørger for at få bådene op om efteråret og i vandet om foråret!
Har du spørgsmål vedr. tilmelding på Klubmodul så kontakt Poul Ammentorp ved at klikke her: Klubsekretær
Har du spørgsmål til selve optagningen så kontakt ved at klikke på John Mynderup
OBS! Tager du selv din kølbåd op inden d. 13. så bedes du venligts kontakte Driftslederen mht. hvor den kan stilles på bådpladsen.
Sejlerhilsen
Bestyrelsen