
Kranen er nu testet og performet helt op til 1700 kg så ikke helt de 125% af max men dog op til de 1600 den er godkendt til.
Kranen må bruges igen.
Efter et langt forløb kan kranen nu bruges igen. Den har fået udskiftet håndtag og udført 125% belastningsprøve.
Service var bestilt til ultimo april, men Danløft været hæmmet af personalemangel på Sjælland og skift af lokal leverandør.
Efter første service blev leverandøren ramt af en arbejdsulykke og kommunikationen gik lidt i stå.
Ved andet besøg blev håndtaget skiftet men konstateret der manglede en belastningsprøve.
Med hjælp fra materiel gården fik vi stillet 2 ton beton til rådighed og i dag kunne Danløftlave prøven på en halvtime og kranen må bruges fra d.d.
Sejlerhilsen
Robert Andersen
Driftsleder
Farum Sejlklub